maandag 8 september 2014

Haken: Granny square sjaal

Sinds begin 2014 heb ik een nieuwe hobby gevonden, namelijk haken.

In het begin vond ik het erg pittig en kreeg ik het maar niet door. De inspiratie om verder te gaan ebde ook langzaam weg.
Totdat ik een ontzettend mooi gehaakt kleed van allemaal granny squares zag. "Dat wil ik ook kunnen!" dacht ik.
Dus op een avond, I-pad voor m'n neus, haaknaald en draad in de hand en kijken maar.
Ik weet niet hoe vaak ik het filmpje heb bekeken, maar uiteindelijk is het me toch gelukt en ben ik sindsdien meerdere avonden per week aan het haken.

Ik ben nu bezig met een deken voor Koen, maar omdat het best een groot project is, haak ik tussendoor sjaaltjes en wil ik ook een keer een rokje voor Anne gaan haken.

Van het weekend heb ik de laatste hand gelegd aan een sjaal voor Anne. Het zijn 9 granny squares met 3 kleuren die in elke granny square terugkomen en 3 kleuren die 3x terugkomen. De granny squares heb ik met een vaste steek aan elkaar gehaakt.





Anne vindt de sjaal erg mooi en draagt het al in huis. Altijd leuk om te zien.

Op naar de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten