maandag 1 juni 2015

Verjaardagskaart Jolien

Af en toe krijg ik een opdracht van iemand om een uitnodigingskaart te maken voor zijn/haar dochter of zoon. Dit keer had ik de eer om een uitnodigingskaart te maken voor Jolien.
Ik vind hem erg goed gelukt en het belangrijkste mijn klant Jolien vind dat ook :-)

Ik had er twee gemaakt voor haar, zodat ze kon kiezen.




Ze heeft voor de tweede kaart gekozen. Ik heb daar de optie "warp" voor de eerste keer gebruikt dus dat is voor mij de bevestiging dat het goed gelukt is en daar ben ik uiteraard supertrots op.

Ik heb voor deze kaarten gebruik gemaakt van "Tender as a rose" kit, ontworpen door Fly pixels studio. De kaarten zijn besteld bij www.fotokaarten.nl.

Ook interesse in zo'n uitnodigingskaart? Stuur mij een mailtje dan kijken we samen wat voor moois er gemaakt kan worden. Mijn e-mail adres is: kimschuit78@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten