woensdag 6 augustus 2014

Fotobewerking: horen, zien en zwijgen

Om foto's te bewerken gebruik ik vaak mijn eigen kinderen als fotomodel. Soms ongemerkt, maar af en toe ook bewust. Meestal tot mijn grote verbazing (normaal willen ze nooit op de foto) werken ze mee en kan ik er iets leuks van maken.

Zo ook een variant op de gezegde "horen, zien en zwijgen".

 


Ik heb 3 foto's vanaf 1 punt genomen en Koen heeft keurig zijn werk gedaan.
Ook Anne vond het erg interessant en heeft tijdens de shoot haar broer nagedaan. Onderstaand de grappigste foto's van haar :-)

 


 
De bank heb ik gevonden op rgbstock. Van deze website kan je gratis stockfoto's of .jpg files downloaden die beschikbaar zijn gesteld door andere leden van rgbstock. Deze bank is gemaakt door Melodi2
 
De aapjes heb ik uit privé foto's gehaald.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten